Rakenna asiakasymmärryksestä kilpailuetu koko organisaatiolle.


KASKO Customer Insight Platform.  Nopein, helpoin ja kustannustehokkain tapa muuttaa asiakastieto ymmärrykseksi ja rahaksi.

KASKCIP

Uusi analytiikkaratkaisu
B2B-liiketoimintasi myynnin kasvattamiseen
  • Lisää oma asiakasdata, kerää alustan toiminnallisuuksilla lisää ja yhdistä kaikki julkisiin yritystietoihin.

  • Raporteilla ja analysoinnilla kehität asiakasnäkemystäsi nopeasti vaikka myyntialuetasolla.

  • Muodostat jopa myyjätason kohderyhmät ja valitset näille sopivat tuotteet.

  • Toteutat toimenpiteet ja muutat näkemyksen myynniksi.

Tietovarasto
BtoB yritysten tarpeisiin kehitetty.
Oma data
Lisää helposti myynti-, asiakas- ja tuotetietosi.
Ulkopuolinen data
Hyödynnä valmiiksi integroidut yritystietokannat.
Raportointi
Visuaalinen ja monipuolinen raportointi.
Analysointi
Helppokäyttöinen analyysityökalu eritasoisille käyttäjille.
Turvallisuus
Tiedot suojattu vahvalla auditoidulla tietoturvalla.
Säästä, tehosta ja muuta euroiksi

01

Säästä vaivaa ja rahaa

Säästä aikaasi myynnin ja markkinoinnin analysoinnissa, raportoinnissa sekä johtopäätöksissä. Valitse haluamasi kokonaisuus ja hanki se käyttövalmiina.

02

Lisää tarkkuutta ja tehoja

Yhdistä kaikki tarpeellinen data yhteen ja samaan paikkaan. Muodosta raportteja, analysoi ja kohdista. Rakenna ainutlaatuinen näkemys omasta asiakaskunnastasi.

03

Muuta nopeasti myynniksi

Luo analyysien pohjalta tavoitteisiin sidottuja ja tarkoin määriteltyjä kohderyhmiä. Myyjille ja markkinoinnille omansa. Datasta euroiksi - nopeasti ja helposti.

Paljon  toimintoja
samalla alustalla
Customer Insight Platform
Liiketoimintalähtöistä asiakasymmärrystä myynnille ja markkinoinnille..
Analysoi
Yhdistä kaikki 
omat tietosi
Raportoi
Hyödynnä 
YTJ yritystiedot
Segmentoi
Toteuta
asiakaskyselyt
Luo kohderyhmät
Tee sähköiset myyntisopimukset

Asiakasymmärryksestä kilpailuetu?

Jos vastasit myöntävästi niin ota yhteyttä. Käymme mielellämme läpi tilanteenne ja teemme ehdotuksen kehittämisestä.

Usein kysyttyjä kysymyksiä - FAQ
TARKOITUS
Mitä CIP:n tekee?

CIP:n mahdollistaa asiakkaisiin liittyvän datan hyödyntämisen kaikkien myynnin ja markkinoinnin henkilöiden toimesta. Ilman kattavaa IT osaamista.

OMINAISUUDET
Mitä tarkoittaa sähköiset asiakassopimukset?

CIP:n kautta voit tehdä sähköiset myyntisopimukset ja allekirjoittaa ne verkossa. CIP muuttaa sopimukset dataksi, jota voidaan hyödyntää esim. määräpohjaisten sopimusten auditoinnissa asiakkaan ostoja vastaan.

HYÖDYT
Voidaanko alustaa hyödyntää uusien potentiaalisten asiakkaiden analysoinnissa?

Kyllä. CIP mahdollistaa ulkopuolisten yritystietokantojen avulla tehtävän analyysin, jossa opit omasta asiakaskunnasta voidaan ottaa hyödyksi.

KÄYTTÄJÄT
Kenelle ratkaisu on tarkoitettu?

Kasko CIP on tarkoitettu B2B-organisaatioiden markkinoinnille, myyjille, myyntijohdolle, analyytikoille ja liiketoiminnan suunnittelusta vastaaville henkilöille.

MUUT JÄRJESTELMÄT
Miten CRM ja CIP eroavat toisistaan?

CRM keskittyy asiakas-kontaktien ja myynti-mahdollisuuksien hallintaan. CRM analyyseissä keskitytään yksilö- ja yritystasoon sekä näihin liittyvään tietoon. CIP taas kokoaa ja yhdistää paljon erilaista tietoa sekä keskittyy strategisempaan ryhmätasoon.

OMINAISUUDET
Voidaanko CIP:llä toteuttaa asiakastyytyväisyyskyselyt?

Kyllä. CIP:n avulla voitte toteuttaa erilaisia asiakastyytyväisyyskyselyjä ja hyödyntää syntyvää dataa analyyseissä. CIP avaa mahdollisuuden verrata tyytyväisyyttä esimerkiksi myyntiin tai kasvuun.

OSAAMINEN
Vaatiiko käyttö erikoisosaamista?

Ei vaadi. Käytön oppii kättäjäprofiilista riippuen muutamasta minuutista muutamaan tuntiin.

MUUT JÄRJESTELMÄT
Onko CIP sama kuin BI-järjestelmät?

Ei. Kasko CIP kokoaa eri tietolähteistä (myös ulkoiset) kaiken asiakaaseen linkitettävän tiedon yhteen ja samaan paikkaan, analysoi, raportoi ja segmentoi. Yritysten BI-järjestelmät on pääsääntöisesti valjastettu hyödyntämään organisaatioiden sisäistä taloudellista tietoa.

HYÖDYT
Miten CIP kehittää organisaatiota?

CIP avaa mahdollisuuden jakaa dataan liittyviä toimintoja vapaasti ympäri organisaation. Näin jokainen voi itse vastata omaan tehtäväänsä liittyvän asiakasymmärryksen kehittämisestä.

Käytämme sivuillamme evästeitä. Jatkamalla sivun käyttöä hyväksyt niiden käytön. Lisätietoja

EVÄSTEKÄYTÄNNÖT Kaskon verkkopalvelujen sisällön käytön seuraamiseksi sekä palvelujen käytön helpottamiseksi ja nopeuttamiseksi käytetään ns. evästeitä ("cookies"). Eväste on lyhyt tekstitiedosto, jonka verkkopalvelin tallentaa käyttäjän käyttämään selaimeen. Evästeiden voimassaoloaika on 6 kk. Evästeiden päätarkoitus on parantaa verkkopalveluiden käyttäjäkokemusta. Esimerkiksi evästeiden avulla käyttäjän ei niin halutessaan tarvitse syöttää joka kerta uudelleen omia käyttäjätunnuksia, salasanoja tai omia palvelukohtaisia asetuksia. Hyödynnämme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita myös palveluidemme kävijämäärien tilastollisessa seurannassa sekä mitataksemme markkinoinnin tehoa. Kaskon hallitsemilla verkkosivuilla käytetyt evästeet eivät ole haitallisia eivätkä jaa viruksia tai haittaohjelmia. Käyttäjää ei voida tunnistaa pelkkien evästeiden tai muiden tekniikoiden avulla, eikä sivustomme voi tietää esimerkiksi käyttäjän sähköpostiosoitetta, ellei käyttäjä itse ole sitä erikseen antanut. Yksityisyydensuojaa koskeva lainsäädäntö ja kunkin palvelun rekisteriseloste huomioon ottaen voidaan evästeiden ja muiden vastaavien tekniikoiden avulla saatua tietoa liittää käyttäjältä mahdollisesti muussa yhteydessä saatuihin tietoihin rekisteriselosteessa kuvatuin tavoin. Voit poistaa selaimesi tallentamat evästeet selaimen asetuksista. Mikäli käyttäjä päättää torjua evästeet, käyttäjä ei välttämättä voi täysin hyödyntää Kaskon sivustoja. 

Sulje