Tärkeä askel kasvun automaatiossa!

  • Text Hover
Kun teknologia ei rajoita kasvua

Markkinoinnin automaatiossa pullonkaulaksi teknologian sijaan muodostuvat riittävät ja osaavat sisällön tekijät. Voittava toteutus vaatii aina tuekseen laadukkaan sisältöstrategian sekä riittävän resursoinnin itse tuotantoon. Teknologia kyllä hoitaa oman osuutensa vaikka eroja niistäkin löytyy.

 

Järjestelmät erottuvat yleensä vasta matkan aikana. Ostovaiheessa vertailu on haastavaa, erot näkyvät usein vasta kun vaatimukset kasvavat. Kun haluat varmistaa helppouden, vapaan laajentamisen ja integroinnin on valintasi MAUTIC.

Näin Mautic toimii

 

Kontaktien hallinta

Markkinoinnin automaation sydän ovat henkilöt joita olet tavoittelemassa. He ovat kotisivuillasi vierailevia tuntemattomia kävijöitä tai jo tunnettuja kontakteja. Jokainen kohtaaminen on mahdollisuus lisätä ymmärrystä syvemmän suhteen rakentamiseen. Luomalla filttereitä ja listoja sijoitat kontaktit eri ryhmiin, joiden perusteella heille voidaan lähettää tai esittää kohdistetumpaa sekä relevantimpaa sisältöä. Automaattisesti.

Elinkaaren hallinta

Ostoprosessit ovat muuttuneet ja asiakkaisiin tulisi päästä kiinni yhä varhaisemmassa vaiheessa. MAUTIC mahdollistaa potentiaalien varhaisemman tunnistamisen ja asiakkaan ohjaamisen ostopolulla. Markkinointikalenterin avulla ajoitat toimenpiteitä ja seuraat jo toteutettujen toimenpiteiden etenemistä.

Monikanavainen markkinointi

Rakenna vuorovaikutusta yleisösi kanssa lähettämällä personoituja viestejä useisiin kanaviin. Rakennat samalla tietopankkia ja näkemystä, jolla kehität kohtaamisia entistä tehokkaammaksi. Valmiit ammattimaiset sähköpostipohjat mahdollistavat nopean reagoinnin. Reaaliaikaisen raportoinnin avulla seuraat tuloksia ja teet nopeat korjaukset toimenpiteisiin. Samaa sisältöä voit jakaa sosiaalisessa mediassa tai SMS-viesteillä. Tehostat oikealla sisällöllä myös kotisivujesi toimintaa.

Ostopolun hallinta

Markkinoinnin toimenpiteiden tehtävänä on siirtää kontaktia eteenpäin ostopolulla lopulta aina suosittelijaksi asti. Seuraamalla jokaista askelta ja kohtaamista on mahdollista ymmärtää ja kehittää toimintamalli, joka kiinnittää asiakkaasi yhä vahvemmin yritykseesi. Asiakkaiden seuranta ja kohtaamisten pisteyttäminen mahdollistaa potentiaalien tehokkaan hyödyntämisen ja oikea-aikaisen siirtämisen myynnille. Asiakkaan hoivaaminen ostopolulla tapahtuu ajallisen tai aktiviteetteihin sidottujen kampanjoiden avulla. Yhdessä ne muodostavat hoitomallin. Hoitomallia voidaan toteuttaa mm. sähköpostilla, tekstiviesteillä, sosiaalisessa mediassa tai yrityksen omilla verkkosivuilla sekä näiden yhdistelmillä. Hoitomallin mahdollistama automaatio poistaa prosessista paljon työtä ja jatkuva kehittäminen parantaa niiden osumatarkkuutta. Helposti muokattavat lomakkeet, joita voidaan asettaa koti- ja kampanjasivuille, ja sähköposteihin keräämään asiakastietoa kontakteistasi. Ne ovat osa hoitomalleja sekä tärkeä osa tiedonhankintaa, jolla kontaktin vaihetta ostopolulla analysoidaan.

Raportointi

Markkinoinnin tavoitteena on tuottaa tuloksia. Tuloksia asiakkaalle ja yrityksellenne. Jokainen liiketoiminta, toimiala ja kampanja edellyttää omanlaista älykkyyttä. Ostajien aktiviteeteista kertyvää näkemystä ei mitata pelkästään raporttien kautta vaan myös kasvavien ja pitkäkestoisten asiakassuhteiden kautta. Valitsemalla datapaketit ja lisäämällä tarvittavat filtterit luodaan räätälöityjä raportteja. Raportit ovat halusi mukaan näkyvillä koko tiimillesi. Raportointinäkymien avulla voidaan seurata kampanjoiden aktiviteetteja visuaalisesti. Jokainen kampanja, aktiviteetti, sähköposti ja laskeutumissivu voidaan raportoida yhdessä tai erikseen monipuolisen raportointityökalun avulla. Raportointinäkymien räätälöinti mahdollistaa monipuolisen ja käyttäjäystävällisen raportoinnin.

Kattavat ominaisuudet mahdollistavat jatkuvan kehityksen
 

 

  • Text Hover
Teknologia tukee, ei tukista

Markkinoinnin automaation johtavat toimijat täyttävät yleiset tarpeet alkuvaiheen kehittämisessä. Markkinoinnin automaation vaatimusten kasvaessa on asiakasrajapintaa huomioitava laajemmin. Silloin syntyvät myös erot.

 

Järjestelmien suurin ero syntyy integraatiossa. Avoin lähdekoodi takaa sen ettei seinä tule vastaan. Tarpeet ja automaatio kehittyvät nopeasti – MAUTIC taipuu tarpeiden mukaan. 

 
 
 
 
Visuaalinen käyttöliittymä ja muokattavat näkymät

Nykyaikainen visuaalinen käyttöliittymä on yksinkertainen ja intuitiivinen.  Helposti räätälöitävät raportointinäkymät auttavat tiedon hallinnointia ja nopeuttavat automaation kehittämistä. 

 

MITTAA, OPI, KÄYTÄ, TOISTA

Markkinoinnin älykkyys on muutakin kuin datan keräämistä. Mautic mahdollistaa rikkaan datan keräämisen ja nopeat korjaavat liikeet. Mikään yllätys ei liene, että koneoppimisen ja keinoälyn yhdistäminen markkinoinnin automaatioon on jo meneillään. Liity mukaan fiksun ja ketterän kehittämisen maailmaan. Avoin ympäristömme pitää kaikki kanavat auki.

  • Text Hover
  • Text Hover

Käytämme sivuillamme evästeitä. Jatkamalla sivun käyttöä hyväksyt niiden käytön. Lisätietoja

EVÄSTEKÄYTÄNNÖT Kaskon verkkopalvelujen sisällön käytön seuraamiseksi sekä palvelujen käytön helpottamiseksi ja nopeuttamiseksi käytetään ns. evästeitä ("cookies"). Eväste on lyhyt tekstitiedosto, jonka verkkopalvelin tallentaa käyttäjän käyttämään selaimeen. Evästeiden voimassaoloaika on 6 kk. Evästeiden päätarkoitus on parantaa verkkopalveluiden käyttäjäkokemusta. Esimerkiksi evästeiden avulla käyttäjän ei niin halutessaan tarvitse syöttää joka kerta uudelleen omia käyttäjätunnuksia, salasanoja tai omia palvelukohtaisia asetuksia. Hyödynnämme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita myös palveluidemme kävijämäärien tilastollisessa seurannassa sekä mitataksemme markkinoinnin tehoa. Kaskon hallitsemilla verkkosivuilla käytetyt evästeet eivät ole haitallisia eivätkä jaa viruksia tai haittaohjelmia. Käyttäjää ei voida tunnistaa pelkkien evästeiden tai muiden tekniikoiden avulla, eikä sivustomme voi tietää esimerkiksi käyttäjän sähköpostiosoitetta, ellei käyttäjä itse ole sitä erikseen antanut. Yksityisyydensuojaa koskeva lainsäädäntö ja kunkin palvelun rekisteriseloste huomioon ottaen voidaan evästeiden ja muiden vastaavien tekniikoiden avulla saatua tietoa liittää käyttäjältä mahdollisesti muussa yhteydessä saatuihin tietoihin rekisteriselosteessa kuvatuin tavoin. Voit poistaa selaimesi tallentamat evästeet selaimen asetuksista. Mikäli käyttäjä päättää torjua evästeet, käyttäjä ei välttämättä voi täysin hyödyntää Kaskon sivustoja. 

Sulje